პროექტი
პროექტი
პროექტის სახელი: 1918-1921 წლის დამოუკიდებლობის 3 წელი.
პროექტის მოკლე აღწერა: პროექტის მონაწილეები განიხილავენ საქართველოში არსებულ მდგომარეობას მე-20 საუკუნის 20--იან წლებში ასევე იმსჯელებენ საქართველოს დამოუკიდებლობის გამოცხადების მნიშვნელობას და შედეგებზე
პროექტის სრული აღწერა: პროექტის მონაწილეები ჩაატარებენ დამოუკიდებლობის გამოცხადების შესახებ კვლევას და შეეცდებიან მოიძიონ პასუხი შემდეგ კითხვებზე:
1) რომელ წელს გააუქმა რუსეთმა ქარღლ- კახეთში მეფობა?
2) რომელ წელს აღადგინა საქართველომ დამოუკიდებლობა?
3) რა მნიშვნელობა (შედეგი) ქონდა დამოუკიდებლობის გამოცხადებას საქართველოსთვის?
4) რომელი სახელმწიფოს მიერ იყო საქარათველო დაპყრობილი?
შეიძლება თუ დამოუკიდებლობის დაბრუნება 1918 წლამდე?
6) რა დასკვნები შეიძლება გამოვიტანოთ დამოუკიდებლობის გამოცხადებიდან და იმსჯელეთ მშვიდობის და დემოკრატიის განვითარების სფეროში
ასევე მოსწავლეები მოახდენენ ფილმის ჩვენებას დამოუკიდებლობის გამოცხადების
შესახებ https//youtube.com/wate?
მოსწავლეთა ასაკი/კლასი მე-6, 11- 12 წელი
ვადები და ხანგრძლივობა: 2 თვე ( ნებისმიერი ორი თვე სასწავლო წლის განმავლობაში)
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ფილმი, დისკუსია , ესე დამოუკიდებლობის სამი წელი.
მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტი: ნახატები , ესეები და ვიდეო ფილმი
სარგებელი სხვებისთვის : ადამიანები რომლებიც გაეცნობიან დამოუკიდებლობის გამოცხადებას და მის სწორად და ჯანსაღი აზრით შეაფასონ ჩვენი წინაპართა ღვაწლი დამოუკიდებლობის მოპოვების საქმეში.
სამუშაო ენა : ქართული
საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნული სასწავლო გეგმასთან კავშირი.
ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ უნარებს შემდეგ საგნებში :
ლიტერატურაში- ( შეისწავლიან ისტორიულ კვლევასა და ინტერპრეტაციის , კონფლიქტების მიზეზებს , დაასაბუთებენ საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობის საჭირო პირობებს , გაუჩნდებათ საზოგადოებრივ- პოლიტიკურ ცხოვრებაში აქტიური მონაწილეობის მიღების სურვილი)
სამართალში: ( მოიძიებენ დამოუკიდებლობის შეზღუდვის შესახებ ფაქტებს )
რელიგიაში: ( მიმოიხილავენ რელიგიურ ასპექტებს დამოუკიდებლობის აღდგენასთან დაკავშირებით)
გეოგრაფიაში : ( გაიმჯობესებენ სხვადასხვა პროგრამებში მუშაობის უნარს)
პროექტის ფასილიტატორი სახელი : მადონა გუმბერიძე
პროექტის ფასილიტატორის ელ. ფოსტა.gumberidzemadonanino@gmail.gom
პროექტის სახელი: 1918-1921 წლის დამოუკიდებლობის 3 წელი.
პროექტის მოკლე აღწერა: პროექტის მონაწილეები განიხილავენ საქართველოში არსებულ მდგომარეობას მე-20 საუკუნის 20--იან წლებში ასევე იმსჯელებენ საქართველოს დამოუკიდებლობის გამოცხადების მნიშვნელობას და შედეგებზე
პროექტის სრული აღწერა: პროექტის მონაწილეები ჩაატარებენ დამოუკიდებლობის გამოცხადების შესახებ კვლევას და შეეცდებიან მოიძიონ პასუხი შემდეგ კითხვებზე:
1) რომელ წელს გააუქმა რუსეთმა ქარღლ- კახეთში მეფობა?
2) რომელ წელს აღადგინა საქართველომ დამოუკიდებლობა?
3) რა მნიშვნელობა (შედეგი) ქონდა დამოუკიდებლობის გამოცხადებას საქართველოსთვის?
4) რომელი სახელმწიფოს მიერ იყო საქარათველო დაპყრობილი?
შეიძლება თუ დამოუკიდებლობის დაბრუნება 1918 წლამდე?
6) რა დასკვნები შეიძლება გამოვიტანოთ დამოუკიდებლობის გამოცხადებიდან და იმსჯელეთ მშვიდობის და დემოკრატიის განვითარების სფეროში
ასევე მოსწავლეები მოახდენენ ფილმის ჩვენებას დამოუკიდებლობის გამოცხადების
შესახებ https//youtube.com/wate?
მოსწავლეთა ასაკი/კლასი მე-6, 11- 12 წელი
ვადები და ხანგრძლივობა: 2 თვე ( ნებისმიერი ორი თვე სასწავლო წლის განმავლობაში)
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ფილმი, დისკუსია , ესე დამოუკიდებლობის სამი წელი.
მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტი: ნახატები , ესეები და ვიდეო ფილმი
სარგებელი სხვებისთვის : ადამიანები რომლებიც გაეცნობიან დამოუკიდებლობის გამოცხადებას და მის სწორად და ჯანსაღი აზრით შეაფასონ ჩვენი წინაპართა ღვაწლი დამოუკიდებლობის მოპოვების საქმეში.
სამუშაო ენა : ქართული
საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნული სასწავლო გეგმასთან კავშირი.
ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ უნარებს შემდეგ საგნებში :
ლიტერატურაში- ( შეისწავლიან ისტორიულ კვლევასა და ინტერპრეტაციის , კონფლიქტების მიზეზებს , დაასაბუთებენ საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობის საჭირო პირობებს , გაუჩნდებათ საზოგადოებრივ- პოლიტიკურ ცხოვრებაში აქტიური მონაწილეობის მიღების სურვილი)
სამართალში: ( მოიძიებენ დამოუკიდებლობის შეზღუდვის შესახებ ფაქტებს )
რელიგიაში: ( მიმოიხილავენ რელიგიურ ასპექტებს დამოუკიდებლობის აღდგენასთან დაკავშირებით)
გეოგრაფიაში : ( გაიმჯობესებენ სხვადასხვა პროგრამებში მუშაობის უნარს)
პროექტის ფასილიტატორი სახელი : მადონა გუმბერიძე
პროექტის ფასილიტატორის ელ. ფოსტა.gumberidzemadonanino@gmail.gom
განმავითარებელი და
განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
სუსტი(1-4)
|
საშუალო(5-6)
|
კარგი(7-8)
|
ძალიან კარგი(9-10)
|
წინარე ცოდნა
|
არ პასუხობს კითხვებს ან პასუხობს დახმარებით
|
მხოლოდ რამდენიმე კითხვაზე შეუძლია პასუხის გაცემა
|
აქტიურად პასუხობს კითხვებს, მაგრამ უშვებს მცირე
უზუსტობებს
|
ყველა კითხვაზე აქვს ამომწურავი და ზუსტი პასუხი
|
ჩართულობა
|
არ მონაწილეობს აქტივობებში ან მონაწილეობს იშვიათად
|
იშვიათად
მონაწილეობს და შეაქვს წვლილი მხოლოდ
ზოგიერთ აქტივობებში
|
აქტიურად მონაწილეობს და შეაქვს წვლილი აქტივობათა უმრავლესობაში
|
აქტიურად მონაწილეობს და მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს
ყველა აქტივობებში
|
თანამშრომლობა
|
არ თანამშრომლობს ან თანამშრომლობს და ძალიან იშვიათად თანატოლებთან ჯგუფში მუშაობის დროს
|
იშვიათად თანამშრომლობს თანატოლებთან ჯგუფში მუშაობის დროს
|
ხშირად თანამშრომლობს თანატოლებთან ჯგუფში მუშაობის დროს
|
ყოველთვის თანამშრომლობს თანატოლებთან ჯგუფში მუშაობის დროს
|
Comments
Post a Comment